Träning på hög nivå!

Cho, igår så var vi ju i ridhuset som Sanna skrev i förra inlägget, och körde lite träning på dom. Det var rätt kul och svårt för man skulle typ vita benen runt magen och trycka sig upp typ samtidigt som man plocka, plocka och blocka hela tiden i tyglarna..(om ni förstår vad jag menar?) Så att dom sträcker ut rygg och hals. Det var jobbigt eftersom jag har så korta ben och så.. Så det kändes typ som att man gick ner i splitt. Plus att han typ i början började trava, men sen gick det mycket bättre, han var jätteduktig och jobbade med rumpan! Det var träning för både mig och hästen , haha :D

Sen travade jag lite i båda varven också. Några galoppsprong i höger varv. Men det gick bra! Han har så sjukt snabb trav! Snabbare än galoppen konstigt nog..
Men ha de bra! /Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0