Ridskolan

Vi suger verkligen på att blogga men tänkte berätta om ett av de roligaste ridpassen på länge som vi hade i fredags på ridskolan. Vår tidlärare hade blivit sparkad vilket inte var så kul men vi gick iaf ha en annan ridlärare. Jag red Richell för första gången och när vi började skritta så lyssnade hon inte alls på mig, hon vägrade göra halt och var allmänt stel. Sen började vi trava och efter ett litet tag var hon inte alls lika stel och började lyssna. Sen skulle vi galoppera från A till C och sen sakta ner så att vi travade tills vi skulle galoppera igen. Hon var väldigt spidad och tog världens galloppsprång men det gick bra och hon saktade av när jag ville. Gjorde lite annat också men allt gick iaf super och det kändes jättebra! // Sanna

Älskar förresten mina nya ridbyxor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0